tisdag.

hallå där. har extrem huvudvärk while i'm writing this men bloggar ändåå. har varit en ganska trevlig dag bortsett från huvudvärken då. började med ett morgonmöte och sedan fick vi få och kolla/lyssna i stora salen på några killar som kom från en musikhögskola. det var faktiskt grymt bra, och roligt!


efter det var var det körsång och vi håller på med "isn't she lovely" bland annat, kul kul! seen hade jag gitarrlektion. och sen sen spelade jag och rebecka lite inför fredag och rebecka hängde med till ldkp efter det. Vi shoppade loss på accesoarer och jag köpte också en tröja som ser lite ut som en kavaj, bild på detta imorn maaybe. rebecka köpte förresten ett par asballa brallor!

övningkörde sen och sådära & nu är min älskling här :)

this is me todaay, fotograf: rebecka



har läxgrejor att göra tills imorn egentligen men pallar inte med mitt sprängande huvud..

Just det! en väldigt bra grej - håkan är bokad till P&L!

pyss & kram
/n

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi, vad gullig du baby:D väldigt mycket till fotograf oxå:)

måste bara säga att jag hade en riktigt härlig "feel good" eftermiddag med dej:D<3

härligt att håkan e bokad!!:D

2011-01-25 @ 21:02:39
URL: http://thecornerofmusic.blogg.se/
Postat av: annlo :)

meeeen jag ville juh också med juh :(

2011-01-26 @ 18:17:13
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: Daniel.

Galet kul och lyssna på jue! :D

2011-01-26 @ 19:58:12
URL: http://mendaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide