trettondagen

ja, jag känner hur tråkig min blogg är för tillfället. men det blir nog bättre med det när man kommer tillbaka till skolan igen och sådära!

Jag tänkte såhär, vad händer 2011?!
Här är några roliga grejer!
  • jag fyller arton! ( några av mina kära vänninor likaså = party! )
  • sofie ( syrran) tar studenten!
  • peace & love!
  • kaaanske körkort om man börjar övningsköra mycket mer :p
  • går klart ettan/börjar tvåan på mop, vilket nog blir awesome :)
hm får kanske fylla på listan i efterhand, we´ll see.

take care
/ na

Kommentarer
Postat av: Daniel.

låter som ett bra år ;D.

Liknar mitt, fast är ju synd att man går en årskurs över, hade vart kul och gått i samma! :D

2011-01-06 @ 21:16:19
URL: http://mendaniel.blogg.se/
Postat av: natalie

hehe ja (: inte visste jag att du hade en blogg!

2011-01-06 @ 22:37:50
URL: http://natalieander.blogg.se/
Postat av: SOFIE

"syrran"? menar du inte "min pseudotvilling"?? kanske kul om du la upp nått om det där du läste för mig på bloggen ;)

2011-01-07 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide