all.is.loneliness

fredagkväll,
jag letar runt efter låtar med a & the johnsons jag inte hört än. väldigt kul att hitta nåt jag inte hört tidigare, kan nästan i princip allt de gjort annars! är väl lite nördig.. :)

händer för övrigt inte så mycket ikväll.. just det var inne och fixade pass idag, mitt gamla gick ut tidigare iår. så skönt att det är fixat så man kan åka till london i augusti! passkortet blev såklart inte bra men ja blir passkort någonsin bra..? :p

helgen spenderas hemma hos pappa, har inga planer för nästa vecka men ska försöka in en körlektion eller två!

ha det bra. / na






Kommentarer
Postat av: annlo :)

du är så fin och helt grym min vän. tack för smset förut. no money fortfarande så kunde icke sann icke svara :) men det var bara något jag var tvungen att få ut på bloggen. vssa människor här i den lilla hålan jag lever i förstår jag mig bara inte ritkgit på :) men du är riktigt bra du, tack för att du ställer upp och finns även om det bara är via sms, det betyder mycket ändå för mig, pusssss ! <3

2011-07-16 @ 01:07:38
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: nataliiie

okej, jag förstår, folk är ju som dom är ibland :/

men det är klart annlojsan :) vill att mina vänner ska må bra! du är en riktigt fin vän som alltid bryr dig om alla :) Så stor bamsekram till dig ann-lo <3

2011-07-16 @ 20:43:26
URL: http://natalieander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide