sky came into and then became fake

hej
ha
r just berättat för min syster om min dag så behöver ju inte skriva om det här nu eller?.. jooo några fler läsare än sofie har jag väl!
iaf så var jag uppe med tuppen idag för att vandra in till stan, ja jag gick för cykeln min har punka.. jaja i stan skulle jag till tandis. är så trött på tandställningen nu.
några timmar senare gick jag in till stan igen, (ett jäkla springande alltså idag fram och tillbaka kan man säga) för att ha körlektion.


skönt att få dessa två saker avklarade, känns bra att man gjort något mer än bytt kanal på tv:n idag.

annars i eftermiddag/kvällen var mor och jag på banken och efter det en sväng i det magra utbudet av klädaffärer här i lid. hittade dock tre plagg på h&m. två basic plagg och en kjol allt annat än basic, hej färger typ. bilder kommer imorn!


trevligt med bilder när man skrattar,(även om de inte är de vackraste med mitt plåtsmile) så tänker man tillbaka på fina dagar :)


kram / natalie



Kommentarer
Postat av: Bror

Jag läser din blogg! :)

2011-07-08 @ 08:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide