åttonde juni

hrj däär
har inte lagt över några nya bilder från mobilen än men det kommer väl.

idag har iaf varit en finfin dag, har bestämt mig för att jag nu får vara klar med projektet.
eftersom dagen började med ett besök hos tandis missade jag typ hela första lektionen som var samhäll, sen hade vi bara lång-lång-lång lektion med matte innan det var dags för idrott och  brännboll! kulkul

efter skolan drog vi ett gäng till mop, jag gjorde "klart" projektet och spelade in lite på annat projekt + bara härligt häng med sköna klasskompisar :)

nu får man väl tänka på refrängen, uppsatsskrivning i tre timmar imornbitti. tjoho



pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide