hej. torsdag

skoldagen idag var okej. vännerna underbara. och vädret strålande.
skoldagen bestod av matterepetition & uppsatsprat. inte det roligaste men.. jag & beckis underhöll oss med hemmagjort tre i rad bland annat



efter skolan så var det tandregleringen som gällde. gjorde mig svindeppig, så tänkte tröstshoppa lite. Men blev inte så mycket till shoppping, provade dock ett par awesome pair of jeans, som jag ska köpa imorn tror jag.
här är bilder från provrummet då va


som en jävla smäck!

det enda jag köpte sen var en ansiktsskrubb på apoteket. kan visa i ett annat inlägg sen vilken det är för den är väldigt bra tycker jag.

men kram på er sålänge.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide