nobody move. nobody hurt

hej.
har bara haft en lektion idag - ensemble. kul som vanligt!
nu sedan jag kom hem har jag försökt få ihop fyra sidor till uppsatsen i sh/sv. Eller 3 sidor är det ju + en sida källor..
anyway, orkar inte hålla på med det mer nu.

ska lägga mig framför tv:n lite nu, sova lite kanske.. och sen spela igenom gitarrläxan!

idag klädde jag mig rätt så propert, men livade upp det hela med ett par färgglada strumps. ser ni att jag vågat håret med? looking like a tigaah

närbild på min tatuering.. ;)


simma lugnt..
/ n

Kommentarer
Postat av: martina

sv - hihi, eller hur!



diggar ditt hår :D

2011-03-28 @ 19:10:13
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide