someone. else's. heart.

hej, medan vattnet kokar till min fjärilspasta - ja det är godare med fjärilar än typ makaroner.
try it.


såå får jag väl skriva lite om veckans händelser.

måndags var det spelning på eftermiddagen, som gick rätt bra, öppen scen, moppare tittade typ.

i tisdags hade vi bara körsång + rep inför veckans andra spelning

igår, onsdag var det på kvällen spelning på happy bowl. rätt bra spelning med röjig publik .. ;p

idag torsdag ingen spelning/rep utan bara vanlig skoldag på katedral.

imorn fredag - två skolkonserter. en på morgonen och en på eftermiddagen.

har blivit sjuk men får försöka göra det okej helt enkelt!

bild från igår
nu vet jag om att jag ser creazy ut när jag sjunger..


l a t e r / n a t a l i e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide