I always.knew

den här dagen får typ fyra av fem plus hittills! riktigt härlig dag faktiskt. den började med afrikansk dans, som var jättekul men varmt!
sen var det lite häng på katedral innan filmvisning av filmen Zozo.
efter det var vi några som vandrade till mop och jag spelade/mixade mitt projekt i logic i nån timme, sen var det häng i solen med fina klasskamrater :) bilder kommer säkert upp på denna damens blogg :)

såhär ser projektet det ut för tillfället..

ett kort på mig idag också, taget för typ 5 min sen on the balkong - ser liite sur ut men det är jag icke!


det var denna dagen det, är så glad att ha så fina vänner som lyser upp mina dagar. puss på er ♥

/ n

Kommentarer
Postat av: martina

puss på dig nata :)

2011-06-01 @ 23:14:37
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide