crying.light.

dagen började rätt skevt med att jag välte cyklar och hoppade på fel buss + svårt nationellt prov..

meen har finfina klasskompisar som gjorde resten av dagen bättre! hade två timmar extra insatt körsång på eftermiddagen & sen var vi några som hängde kvar på mop & spelade "finns i sjön" bland annat ;)
bildbevis på detta finns på ann-lo's blogg

när jag kom hem sov jag ett par timmar & har också lyssnat klart på ljudboken i svenskan, äntligen!

nu ska jag slänga ihop gympakläder + nåt att ha på mig imorn

nattiii


Kommentarer
Postat av: annlo :)

älskar dig med bruttaaan <3

2011-05-25 @ 20:21:40
URL: http://annloyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide