antony.

okej, nu kör vi igång bloggeriet igen!
har mest fullt sjå med med att nojja inför musikfestivalen osv nowadays, ja jag kom med! har inte skrivit det här kom jag på. kan inte fatta att min lilla låt kom med men jättekul!
andra projekt på gång också, skriva låt som ska ha refräng C G Am F, har kommit typ halvvägs .. jag och rickard i min klass gör en låt ihop får hoppas slutresultatet blir bra!
ett annat projekt vi har i ljudproduktionstekniken är att spela in en låt akustiskt i logic, blir en utmaning men kul det med antar jag.
aja nu måste jag fortsätta med sångläxan.
/ n

Kommentarer
Postat av: sälig säl

äntligen lite bloggeri ifrån damen!

2011-10-11 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide