ibland.gör.man.rätt.ibland.gör.man.fel

blää min kropp känns som ett enda stort virus. passar verkligen INTE att bli sjuk nu juu, spelning på onsdag och två körövningar i veckan. hoppas verkligen jag får vara frisk.
aja bortsett från det tråkiga har jag ganska nyss skrattat mig igenom senaste schulman show & lyssnat på lite fin musik. just nu nationalteatern faktiskt, kände att jag behövde lite på svenska.. krunegård blev jag sugen på nu! det är ju nostalgi om nåt.
det är jag & min mac ikväll. och min fanta.
puss.

Kommentarer
Postat av: sälig säl

vi lyssnade också på krunegård i helgen, det gav mig bra känslor :)

2011-09-25 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide