i'll fight.

hej, min powernap igår blev ingen powernap. nej jag somnade istället och sov hela natten.. stressigt imorses? JA
det är helg nu, skönt MEN eftersom jag kommit hem så sent varje dag denna veckan och varit sjukt trött måste musikläxorna göras, träna stämmor osv. det ÄR mycket nu..
iallafall så är mina bidrag till musikfestivalen inskickade nu.. stressade sönder p.g.a det på mop imorses, var nog inte ensam om det dock :p
jaja precis nu ska jag bara fortsätta lyssna på mina bra listor på spotify och ta det lugnt tills jag ska sätta gång med nästa projekt - packa och åka hem till kvänum! tror det blir så iaf..
här kommer en outfit bild från idag, nya knästrumps från cubus, svart klänning med tisha över och svarta favvokoftan
har haft en hemsk fuldag idag och det säger jag bara inte! det ska ju egentligen ska vara finfredag. men ibland är det ju så att inget faller på plats liksom. you know what I mean!
puss. och. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide