I.can't.make.you.love.me/Nick.of.time

Dagens humör: ganska glad tror jag
Dagens mående: inget magont & då är jag nöjd
Dagens borde: körkortsteori.. 
Dagens frisyr: bad hairday = uppsatt
Dagens smink: mineralfoundation + mascara + rouge
Dagens klädsel: mörka jeansleggings + vit tisha + grå kofta
Dagens planer: var att plugga mina musikläxor, and I diid
Dagens materiella vill ha: vinröd halsduk, gråa knästrumpor
Dagens fundering: Kärlek & musik som vanligt
Dagens beroende: min nya dator! :p
Dagens tråkigaste: regnvädret och att det verkar som många är sjuka just nu
Dagens längtan: till helgen!
Dagens superlängtan: nästa besök hos tandis så jag vet när rälsen ska bort
Dagens tidning: läste väl SKLT i skolan typ
Dagens låt: I can't make you love me - bon iver ( så fin så man smälter )



ser ut som jag är 10 osminkad. men man får väl vara glad sålänge det håller i sig ;)

godnatt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide