emmas student!

i fredags tog emma studenten och jag började storlipa när hon sprang ut, hihi var SÅ stolt över min bästa vän ♥
världens finaste student och lilla jag


dagen efter var det studentkalas i edsvära bygdegård, såhär såg jag och mitt hjärta ut :)


senare på kvällen umgicks vi syskon + respektive med mor & efter deeeeet gick jag, sofie, daniel och samuel ut och tog ett par drinkar och svajjade höfterna lite!
igår tog jag och samuel bilen till växjö så där är vi nu och har det hur bra som helst :) imornkväll ska jag roadtrippa upp igen helt själv, undrar hur detta ska gå med mitt lokalsinne.. hehe

nu ska vi äta varma mackor! pussss /n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide