min vecka

har varit i växjö i princip hela förra veckan så därför dåligt med bloggande! sorry for thaaat
men iallafall så var jag och samuel på ullared i tisdags och där handlade vi massooor, till samuels lägenhet och jag till mig själv typ massa kläder och annat kul he-he. bilder på det will come! älskar ullared, så många som är emot but I loove it.
sedan har jag varit på arb.intervju för sommarjobb i växjö också och sedan har vi plockat och grejat i lägenheten och njutit av varandras sällskap & firat påsk :)
igår åkte jag hemåt med ett besök hos mormor, väldigt mysigt som alltid! jesper tog kort på mig och syster
idag är jag & sofie hemma hos mamma och ska gå och sola snart och sedan ett danspass ikväll på friskis!
puss/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide