young.enough

som vaaanligt på torsdagar lyssnar jag på f & f:s-podcast. och som vanligt har jag haft historiaprov idag, alltså känns som jag har det varje torsdag nuförtiden. hujeeda mig!
iallafall blir det skönt med lite långledigt nu, ska på emmas student i dingle imorn ska bli så kul!! :)
sen på lördag blir det studentkalas och sen är det ju valborg och första maj osv osv osv!
det var väl välbehövligt kan man tycka.
jag tror jag har fått jobb i växjö inom vården i sommar, wihoo ska bo sambo med min samuel hela sommaren ♥
nu ska jag fortsätta slötitta på olika program tills jag ska åka och hämta sofie som kommer med tåget om en timme!
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Samuel

Puss älskling! Är så glad för vår skull! Ser fram emot väldigt mycket att få spendera hela sommaren med dej!!! <3

2012-04-26 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide