shaapping.

igår var jag och mamma på ullared hela dagen. det blev mest kläder inhandlat ganska mycket basplagg som linnen och sånt, men lite andra roligheter också. älskar verkligen när man kommer in på ullared med tom kundvagn och bara har allt roligt framför sig! :)
 
har hängt in alla kläder i min lilla redan garderob så det blir inga bilder på inköpen, tog dock ett suddigt kort på en del av garderoben. don't knoknow why
 
jag har också målat mina naglar röda så får se hur man matchar det till skoloutfit imorn.. nu ska mjukisbrallorna bytas mot nåt snyggare. hög tid för det känner jag! 
 
 
kram. n 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: shoppingsäl

kom igen! Visa lite fina bilder på kläderna.

2012-08-21 @ 22:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide