i.will.tell.your.story

mycket bra dag hittills, om man får säga så då kanske det vänder jättefort.. nejdå men skoldagen avklarades ganska fort och jag fick mycket gjort för en gångs skull :) sen hade jag körlektion!
längtar så tills helgen bara, men måste försöka leva i nuet ÄVEN om det är lite svårt när man har kuliga grejer framför sig :)
resten av dagen blir lugn, några avsnitt av serien äkta människor kanske, sen lite läsande i frankenstein (svenska B) & körkortsboken..
se här! mina nya kuddar, två beiga och en svart köpte jag i lördags. passar utmärkt i min säng
later. peace. n

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Mycket fina kuddar Natalie! :) Hoppas du får en härlig vecka!



Vi ses! :)



Kram!

2012-02-20 @ 18:59:47
URL: http://www.roadsunlimited.wordpress.com
Postat av: natalie

tack, och tackdetsamma! Kram

2012-02-20 @ 20:30:29
URL: http://natalieander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide