bra dagar från 2011

de bästa dagarna jag kommer minnas från 2011 är nog peace and love & min och sofies londonresa, men har även hunnit med lite annat kul.
varsågoda
detta är från april last year, hade inte ens blivit varmt ute men världens finaste klass bestämde sig för att grilla men också fira lojjsan som fyllde år :)
alexander und me, vi tog en donken innan vi hade rolig körkonsert i aulan på kvällen :)
bild i bilen påväg till björn rosenström på almesåsen, sjukt sjukt kul kväll!
åh så fina dagar vi hade innan sommarlovet med klassen, typ glass varje dag och hääärligt!
trappspelningen, kul kul! :)
här, just anlända till P & L, tur med vädret och sällskapet :)
londonresan som jag fick i 18-årspresent av syster, hade det så kul som man bara kan ha med sofie! :)
bild som sammanfattar hösten bra ;) mycket festande och utgångar! :)
det var knökfullt i köket av härliga klasskompisar på bakhumör! skrattade så jag grät när vi skulle få ihop ett pepparkakshus!
haha jag och emma innan en sjukt jävla bra kväll/natt på stadt! dansade gärnet och hade det BRA!
denna sista bilden får representera hela julproduktionsveckan, inkulsive mopkörens deltagande i julkalaset som var så himlans kul! :)
det var några ljusglimtar bland mörkret i 2011!
/ naa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide