I.need.a.little.of.your.time

känner mig så sjuk :/ har haft ont i huvudet sedan jag vaknade och det känns som knivar i halsen när jag sväljer :/
vilken skit. när man går på musikgymnasium blir det mycket problem när man inte kan sjunga, hade både sånglektion & körsång idag liksom. stackars halsen..
och imorn är det tre timmar ensemble om jag ens klarar att åka till skolan vill säga.
det enda jag vill nu är sova och bli frisk. ska liksom fira emma på fredag och grejer!
aja sova var det ja..
puss. n

Kommentarer
Postat av: E

Krya på dig Natalie! Ett tips om du vill prova är bara kokt tevatten med citron och ingefära i.... ingefära är superbt för halsen och hälsan när man är förkyld. :)



Vi ses kanske till helgen!



Kram!

2012-01-11 @ 11:27:05
URL: http://www.roadsunlimited.wordpress.com
Postat av: Natalie

Tack för omtanken Elizabeth! Ska prova detta, Kram

2012-01-11 @ 15:12:48
URL: http://natalieander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide