things.I.stole

jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! har frusit hela dagen så är kanske lite sjuk fortfarande.. men! är iallafall på bra humör :)
gitarrlektion + skapande verksamhet var lektionerna för dagen, vi har fått ett kul projekt i det sistnämnda :) - att skriva låt till en viss genre/artist. ska bli kul att skriva lite text igen, dock är det med ett mer komersiellt tänk nu.
träffade sedan min kära erma och efter det repade jag, olle, erik och anton inför en liten Bellman-uppvisning som ska göras på en svenskalektion längre fram. haha kommer bli kanon!
oj, fastnade inte så bra på bild idag..
jaja, ska ta en varm dusch nu!
ciiiao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide