want.to.know.how.it.feels

hejsan hoppsan
, ledig idag med. då brukar jag sova sjuuukt länge, & då överdriver jag inte. men idag gick jag upp lite tidigare än vanligt och åkte ut till samarkand för lite shopping. spöregnade så fanns inte så mycket annat att hitta på.. :p
 
fyndade iaf direkt på JC, ett par mörkblå crocker-jeans för 100 spänn och en fin tunn beige tröja för typ 75! 
sedan köpte jag också det jag faktiskt behövde, ett par jeansshorts på newyorker. det åker med till sthlm det!
 
& här är jag innan jag åkte iväg ( & mitt lilla hjärta såklart)
 
nu ska jag slötitta på OS, kommer antagligen somna. 
 
puss. n
 
 

Kommentarer
Postat av: uttråkad säl

Vad hände med att det skulle uppdateras bättre??

2012-08-02 @ 11:38:25
Postat av: sssssssssssssääääääääääääääälll

hallå!! sälen väntar fortfarande!!

2012-08-09 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide