en.ledig.dag

har varit ledig idag, så har varit en sväng på stan. gick runt i evigheter på indiska, vill ha så mycket där inne så fick tillslut bara ångest och la tillbaka allt jag ville ha och gick ut. traskade sedan vidare genom växjö centrum och hamnade på lagerhaus där fann jag en brödkorg och en annan korg som kan vara bra i hallen att ha lite diverse bös i.
köpte också "tre för 99" på bik bok, ett vanligt linne, en tisha med en indian och en häst på som motiv + en långärmad långklänning. vet inte om jag ska klippa av armarna eller nåt på den.. men får väl se. 
 
nu ikväll håller jag och sami på och springer fram och tillbaks till tvättstugan. har lärt mig att tvätta nu! jag har faktiskt blivit lite städgalen här. nu när jag ser detta som mitt hem, som jag får inreda så känner jag att jag vill ha det fint hela tiden. är en riktig städnazi nu med andra ord. 
 
ja, så kan det va. 
här är jag med världens sötaste sigge. 
 
love. n 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide