you.didn't.have.to.cut.me.off

idag har varit en rätt så tråkig dag
varit hemma och sjukat och tiden har försvunnit iväg och nu är det redan kväll och har inte fått något vettigt gjort alls. aaah typiskt mig.. :)
snart är det helg iallafall och det gillar vi! och då ska jag och mina tjejer umgås och danzza :) utgång blir det bland annat!
jag står inför beslutsångest angående min hårfärg, allt fler byter numer ut hälsningsfrasen: "hej" när de ser mig mot "oj vilken utväxt du har". kanske borde jag göra något åt hårfärgen eller snarare min vänskapskrets ;)
he-he, att gå mot blondare nyans eller ej det är frågan. kommer antagligen sluta med att jag tappar halva håret och det lilla håret som kommer vara kvar.. kommer antagligen bli fyra nyanser av gul, ev. orange.
blablabla, godnatt! /n

Kommentarer
Postat av: Samuel

Hoppas inte sjukan sitter i! PuSS!

2012-05-03 @ 23:18:31
Postat av: Samuel

Godnatt älskling! Hoppas sjukan går över så du får en bra dag imorgon! PUSS <3

2012-05-03 @ 23:40:36
Postat av: annloooo

saknar dig goding <3

2012-05-04 @ 09:28:00
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Heeej!



Oh gosh.. hmm, jag tycker du skall hålla dig till färgen du har nu. Lite skotskt av det hela... awesome.



Take care! :) Snart bär det iväg till Jnkp och din bror. :P



Kram!

2012-05-04 @ 13:28:21
URL: http://www.roadsunlimited.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide