your.heart.is.heavy

hej där, efter en svenskalektion iförmiddags gick jag och pojkarna och thaiade i "stan", thaitisdag ju! det var gütt. tisdagar brukar vara min allra längsta skoldag men efter min sånglektion fick jag reda på att kören var inställd, lite tråkigt men man säger väl inte nej till ledighet heller.
har ni tänkt på hur fina träden är nu? japanska körsbärsträd ser det ut som, eller, heter de så .. jaja får bjuda på min okunskap isåfall
här är jag vid ett sådant underbart träd precis utanför mop efter vi hade thaiat idaaag
mitt hår som en pannkaka och en olagligt slapp outfit.
imorn blir det trevligheter på kvällen och min älskade samuel kommer hit med tåget ♥
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide