äventyrsbad.

kom alldelles nyss hem från växjös äventyrsbad. det är en speciell känsla efter att man badat och hej och hå i klättervägg, vattenrutschbana osv!!
jag känner mig mör. åkte en livsfarlig forssbana som dock var himla kul. lär kännas i kroppen imorn..
åkte ju också vattenrutschbana! har en speciell relation till sådana. AV någon anledning så fastnar jag alltid i dessa, ALLTID samma sak. åker iväg i hyffsad fart sen tar det bara stopp, paniken växer i hela kroppen och jag försöker omvandla mig till något som glider bättre samtidigt som jag paddlar vilt med armarna. det är som att rutschbanan känner detta. och jag kommer ingenstans. skräcken när man hör någon närma sig i kanan. det ni.
 
/na
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ångestfylld säl som gillar bubbelpoolen bättre

ÅNGEST, jag skulle aldrig ALDRIG åka frivilligt och uppleva den där skiten igen, ALDRIG!

2012-10-31 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide