trubbel.

hej jag har varit i växjö i helgen och sådära. hade inte träffat sigge på alldelles för länge, han är verkligen världens roligaste och sötaste katt :) jobbigt att vara ifrån min lilla familj på veckorna.. men men snart är det ju fredag igen :)
dock är min kropp fylld av stress. massa läxor, ett prov jag verkligen vill få bra på & det viktigaste av allt: inlämning av låtar till musikfestivalen. bara av att skriva det får mig att må lite så illa eftersom stressen is EATING ME UP.
 
och nu måste jag baka muffins inför vår välkomnsspelning för ettorna imornkväll. 
 
jamen vi säger så sålänge. /n
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

I am here for YOU!
remember that..

<3<3<3

spara en muffin åt mej tack! =)

2012-09-17 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide