stay.

kom nyss hem från grand samarkand. det är vårat lördagsnöje när jag är i växjö! samuel får stå ut med en del stackarn
först iallafall så gick vi i en stor saluhall typ där vi inte varit tidigare, där fanns det MASSOR av godis.  det fanns också random saker som hudlotion, resväskor och fotfilar till bra pris... 
jag är tjockisen till höger bland allt godis, smälter in braaa
mitt kära samarkand
fick idag med mig en styck bh från cubus och fem styck trosor på new yorker. ganska bra för att vara jag
 
ciao. n

Kommentarer
Postat av: martina

fin du är natalie! :)

Svar: tack gullemartina :)
Räkan

2013-01-05 @ 20:11:57
URL: http://mtinamusic.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide